سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

کارواش صنعتی - لیست قیمت پمپ کارواش صنعتی ایتالیایی

با قرار دادن مواد ضدعفونی کننده در مخزن مه پاش مرغداری می توانید به راحتی باکتری و هر گونه قارچ موجود بر روی بدن و پر مرغ ها را از بین ببرید. امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی به دنبال طراحی یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع مهپاش ها هستند که شما می توانید لوازم مه پاش بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. برای انتخاب و خرید بهترین نازل کارواش چه کار کنم؟ جلوگیری می کند. لذا همواره توصیه می شود جهت خرید نازل کارواش، مدل های استاندارد و برند های معتبر مانند PA و … همچنین فشار سیال خروجی از نازل های استاندارد، کاملاً قابل تنظیم است که این مسئله، جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به رنگ یا بافت سطوحی که مایعات را روی آن می پاشیم، بسیار اهمیت دارد.

دمای بالاتر نیز ممکن است به پمپ و اتصالات دستگاه واترجت آسیب برساند. به نحوی که در صورت برخورد آب خروجی از این نازل با جسم، کاملاً به اپراتور آسیب وارد می شود و در مقابل، نازل مشکی رنگ که آب را با زاویه مایل و ملایم ۶۵ درجه به بیرون هدایت می کند، مناسب محلول پاشی روی سطوح است. دوار: در مواقعی که می خواهیم پاشش آب در سطح وسیعی انجام شود، مثلاً برای محلول پاشی روی سطوح با هدف ضدعفونی و … لازم به ذکر است، این مدل از نازل ها، فاقد دقت نازل نقطه ای یا تیغه ای هستند و معمولاً در مراحل اولیه شستشو و هنگامی که می خواهیم، سطح وسیعی از خودرو، قطعه یا سطح را آبپاشی یا محلول پاشی کنیم مورد استفاده قرار می گیرند. می تواند در طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار گیرد و با باران کم باران برای استفاده در گیاهان شکننده ایده آل است. از دیگر ویژگی های پمپ های برتولینی، استفاده از متریال های مختلف نظیر استنلس استیل و برنج می باشد. این نوع کارواش توانایی بسیار بالایی در جرم زدایی و نظافت سطوح مختلف مانند: نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر و ماشین آلات صنعتی دارد و و نتیجه مطلوب و با کیفیتی را به کاربران خود اهدا می کند.

از مهمترین شرکت های تولید کننده نازل کارواش صنعتی می توان به برند ایتالیایی PA اشاره نمود که جزء برترین ها در این ضمینه می باشد. نازل های مختلفی در این سیستم به کار می روند که برحسب آنچه مورد نیاز است و قطر قطرات تولید نموده تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این نازل با چرخاندن لایه آلودگی ها می تواند با قدرت و توان بیشتری لایه آلاینده ها را از سطح جدا سازد. قدرت فشار آب در نظر گرفته برای آن 90 بار است که می توان برای تمیز کردن و شستشوی ماشین و سایر سطوح کثیف از آن استفاده کرد. واترجت آب سرد توانایی بالایی در جرم زدایی و شستشوی سطوح مختلف مانند نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر، ماشین آلات صنعتی داشته و کاربرد آن در بسیاری از عملیات نظافت صنعتی، کیفیت و نتیجه مطلوب را به همراه دارد. کارواش COOFIX مناسب برای استفاده خانگی، عمومی و صنعتی است. برای شستشوی ماشین و فرش یا پنجره های منزل یکی از بهترین کاروش های پرفروش برای خریداران این محصول است که در سایت کلفه راهنما امروز معرفی می شوند. برای این منظور باید با ویژگی های انواع مختلف نازل آشنایی داشته تا نسبت به انتخاب بهترین مدل آن اقدام نماییم.

برای انتخاب بهترین مورد که مناسب نیاز های ما باشد، می توان با کارشناسان متبحر در این زمینه مشورت نمود تا بهترین گزینه را به ما پیشنهاد دهند. کارواش عمل شستوشو را با فشار زیاد آب انجام می دهد به همین دلیل از نظر زمانی و میزان مصرف آب، صرفهجویی قابل توجهی نسبت به شستوشو با شلنگ آب معمولی انجام میشود. از نظر فنی، مکانیزم عمل نازل کارواش، عبارت است از کاهش دهانه خروجی یک سیستم کارواش با محدود کردن آن در یک سطح یا نقطه. دامنه وزنی عبارت است از تفاوت بین سبکترین و سنگینترین پرنده در نمونهگیری. بر خلاف شستشو با آب پس از بخارشویی هیچگونه لکی بر روی سطح باقی نمی ماند. ویژگی های بارز و منحصر به فرد کارواش برقی و انواع مدل های آن بر هیچ کسی پوشیده نیست. این ویژگی منحصر به فرد، موجب استفاده گسترده از این نوع از نازل ها شده است. از طرف دیگر این دو ویژگی باعث می شود استفاده از مواد شوینده شیمیایی در کمترین حد ممکن باشد. در استفاده از کارواش آب گرم باید به محیط استفاده نیز دقت کرد چرا که داشتن این دستگاه به سیستم گرمکن یا هیتر جهت گرم کردن آب بسیار خطرناک می باشد و کوچکترین جرقه و تحریکی باعث ایجاد حادثه می شود.

منبع: پمپ کارواش