سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

بهترین فیلم های جکی خان


بهترین فیلم های جکی چان کدامند؟ جکی چان یکی از محبوب ترین بازیگران دنیای هنرهای رزمی است و طرفداران زیادی دارد.

این بازیگر مسیر موفقیت را طی کرد و در نهایت توانست به یکی از ماندگارترین بازیگران فیلم های اکشن و رزمی تبدیل شود.

اطلاعاتی در مورد فیلم رستوران سیار

Wheels on Meals یکی از بهترین فیلم های جکی چان در سال 1984 است. این فیلم توسط سامو هونگ کارگردانی شده است. این فیلم توسط ریموند چو ساخته شده است. داستان رستوران سیار نیز توسط ادوارد تانگ و جانی لی نوشته شده است.

فیلم رستوران سیار توانسته امتیاز نسبتا خوبی را از منتقدان دریافت کند و با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شود. منتقدان این فیلم را سرگرم کننده توصیف کردند و اکشن و کمدی آن را تحسین کردند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. فیلم رستوران سیار حدود 13 میلیون دلار در گیشه کسب کرد. جکی چان، سامو هونگ، یوئن بیائو، لولا فورنر، بنی ارکیدز، خوزه سانچو، هرب ادلمن و کیت ویتالی از مهم ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم رستوران سیار را در زیر می بینید: توماس و دیوید پسرعمویی هستند که یک ون فست فود را در بارسلون اداره می کنند. توماس در اسکیت برد مهارت دارد و غذا توسط او تحویل داده می شود

بعدازظهر درباره فیلم شانگهای

ظهر شانگهای یک فیلم تام دی است که در سال 2000 منتشر شد. این فیلم توسط جکی چان و جاناتان گلیکمن تهیه شده است. مایلز میلار و آلفرد گوف نویسندگان این فیلم هستند.

Noon in Shanghai نقدهای متفاوت و میانگین نمرات منتقدان را دریافت کرد. منتقدان از بازی و داستان فیلم انتقاد کردند و آن را ضعیف دیدند. از طرفی از بازی بازیگران و صحنه های هیجان انگیز فیلم تمجید کردند.

فیلم «ظهر شانگهای» عملکرد خوبی در گیشه داشت و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شد، تقریباً 99 میلیون دلار در گیشه فروخت.

جکی چان، اوون ویلسون، لوسی لیو، زاندر برکلی، والتون گوگینز و جیسون کانری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم "ظهر شانگهای" آمده است: وقایع فیلم در سال 1881 اتفاق می افتد، چون وانگ یکی از گاردهای سلطنتی چین در شهر ممنوعه است. پس از فرار شاهزاده پی-پی با کمک معلمش به آمریکا، امپراتوری چین سه نفر از نگهبانان خود و یک مترجم سلطنتی را برای بازیابی شاهزاده خانم تعیین می کند. وان که نمی تواند جلوی فرار شاهزاده خانم را بگیرد، اصرار دارد که در این ماموریت شرکت کند.

من در حال فیلمبرداری یک داستان پلیسی هستم

داستان پلیس را می توان یکی از بهترین فیلم های پرفروش جکی چان دانست. جکی چان این فیلم را بهترین فیلم اکشن دوران بازیگری خود اعلام کرد. جکی چان کارگردان و نویسنده داستان پلیس بود.

جکی چان در نوشتن تنها نبود و ادوارد تانگ او را همراهی می کرد. ریموند چو و لئونارد هو تهیه کنندگان داستان پلیسی بودند. داستان پلیس مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نقدهای خوبی دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم را بسیار جالب و سرگرم کننده دانستند و اطمینان دادند که درام پلیسی به راحتی می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. برای دانلود فیلم جکی چان کلیک کنید.
فیلم «داستان پلیس» توانست مخاطبان زیادی را به سینماها جذب کند. این فیلم در باکس آفیس حدود 16.5 میلیون دلار فروش کرد. جکی چان، مگی چونگ، بیل تانگ، مارس و کر یوان از مهمترین بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند. موفقیت تجاری عظیم پلیس استوری منجر به تولید محصولات مختلفی شد.

معرفی فیلم پادشاهی ممنوعه

پادشاهی ممنوعه یکی از موفق ترین فیلم های جکی چان از نظر فروش است که سود زیادی نصیب سازندگانش کرد. این فیلم به کارگردانی راب مینکف ساخته شده است. کیسی سیلور نیز فیلم «پادشاهی ممنوعه» را ساخته است. داستان فیلم پادشاهی ممنوع نیز توسط جان فاسکو نوشته شده است.

این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و نقدهای متوسطی دریافت کرد. منتقدان پادشاهی ممنوعه را به خاطر گیم پلی، داستان و شخصیت هایش ستایش کردند. با این حال آنها احساس می کنند که این فیلم دارای ایرادات شخصیتی است که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

فیلم «پادشاهی ممنوع» توانست مخاطبان زیادی را روانه سینماها کند و در گیشه فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم توانست با بودجه تولیدی 55 میلیون دلاری حدود 127 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند. جکی چان، جت لی، لی بینگ بینگ، کالین چو، مایکل آنگارانو و لیو یفی از مهمترین بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند.

درباره فیلم جنایی

Crime Story نیز باید در لیست بهترین فیلم های جکی چان باشد. این پروژه توسط کرک وان کارگردانی شده است و چوا لام تهیه کننده داستان جنایی هستند. داستان این فیلم توسط تدی چان و چون چی زینگ نوشته شده است.

فیلم داستان جنایی نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و نمره متوسطی گرفت. این فیلم مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و بسیار محبوب شد. جکی چان، کنت چان، لا هانگ، بلیکی کو و کن لو مهمترین بازیگران این فیلم هستند.

فیلمی درباره مار در سایه عقاب

Snake in the Eagle's Shadow یک فیلم رزمی بسیار جالب است که قطعا شایسته حضور در این لیست است. یوئن وو پینگ کارگردان این فیلم بود. نگ سی یوئن نیز مسئولیت تهیه و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. یوئن در امر تولید تنها نبود و چن چوان نیز در این امر به او کمک کرد.

این فیلم توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و مورد تحسین آنها قرار گرفت. فیلم "مار در سایه عقاب" به دلیل بازی، کارگردانی و داستانش مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

Snake in the Eagle's Shadow پس از انتشار در سال 1978 توجه طرفداران ژانر هنرهای رزمی را به خود جلب کرد. این فیلم در باکس آفیس حدود 2.7 میلیون دلار فروخت. جکی چان یوئن سیو تین، هوانگ جونگ لی و دین شیک بازیگران اصلی این فیلم هستند.

درباره فیلم پروژه A

مجموعه فیلم های پروژه A شامل دو فیلم است که به ترتیب در سال های 1983 و 1987 اکران شدند. جکی چان کارگردانی هر دو قسمت این سریال را بر عهده داشت. صحنه های اکشن قسمت اول البته به کارگردانی سامو هونگ بود.

این فیلم به دلیل داستان سریع و سکانس های اکشن هیجان انگیزش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. برنامه فیلم در جلب توجه مخاطبان بسیار موفق بوده است. هر دوی این فیلم ها در مجموع حدود 36 میلیون دلار در گیشه فروش کردند.

جکی چان، سامو هونگ، یوئن بیائو و دیک وی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه فیلم ایفای نقش کردند.

درباره فیلم استاد به کله

استاد مست یکی از بهترین فیلم های جکی چان است که در سال 1978 منتشر شد. این فیلم توسط یوئن وو پینگ نویسندگی و کارگردانی شد. نگ سی یوان تهیه کننده Drunken Master است.

این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و مورد تحسین آنها قرار گرفت. منتقدان فیلم استاد مست را به دلیل طنز، بازیگری و داستان آن تحسین کردند. این فیلم در بخش فروش نیز موفقیت چشمگیری داشت و مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. فیلم استاد مست حدود 15 میلیون دلار در گیشه فروخت.

جکی چان، یوئن، سیو تین، هوانگ جونگ لی، کازانووا وانگ و دین شیک از جمله بازیگران مهم این فیلم هستند.

تحصیل پزشکی در قبرس


محبوبیت تحصیل پزشکی در قبرس در بین دانشجویان بین المللی روز به روز در حال افزایش است. بین سال های 2015 تا 2018، تعداد دانشجویان بین المللی در این جزیره نزدیک به 40 درصد افزایش یافته است. با وجود اینکه قبرس کشور کوچکی است، حدود 10 دانشگاه و 50 موسسه آموزش عالی دارد. برخی از این دانشگاه ها برنامه های 6 ساله در رشته های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی ارائه می دهند.

تحصیل پزشکی در قبرس

قبرس کشوری است که در جزیره ای در دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره واقع شده است، جایی که شرق به غرب و شمال به جنوب می رسد. این کشور سومین جزیره پرجمعیت دریای مدیترانه، یک مقصد گردشگری محبوب، یک مرکز تجاری معروف و یک مرکز آموزشی پویا است. قبرس دارای سیستم مراقبت های بهداشتی عالی است که استانداردهای مراقبت های بهداشتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته را برآورده می کند. تحصیل پزشکی در قبرس با توجه به قیمت تحصیل پزشکی در قبرس و فرصت تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در قبرس جذابیت بیشتری پیدا می کند.

زبان انگلیسی به طور گسترده توسط ساکنان این کشور استفاده می شود. بنابراین، در حین تحصیل پزشکی در قبرس به عنوان یک دانشجوی بین المللی، وابستگی شما به زبان محلی تا حد زیادی کاهش می یابد. قدیمی ترین موسسه پزشکی در این کشور دانشگاه اروپایی قبرس است که در سال 1961 تاسیس شده و در سطح بین المللی شناخته شده است. قبرس هر سال پذیرای بیش از 10000 دانشجوی جدید از کشورهای مختلف در سراسر جهان است. به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، قبرس یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال آموزش پزشکی با کیفیت و معتبر هستند.

بهترین دانشگاه های پزشکی در قبرس

جمهوری قبرس کشوری جزیره ای در دریای مدیترانه است که محیط بی نظیری را برای آموزش پزشکی فراهم می کند. جدا از زیبایی مسحورکننده، آب و هوای فوق العاده و استاندارد بالای زندگی، این کشور دارای دانشگاه های بزرگ پزشکی است که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند. بسیاری از این دانشگاه ها فرصت تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در قبرس را ارائه می دهند. در ادامه به بررسی بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در قبرس می پردازیم.

1. دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا

دانشگاه نیکوزیا (UNIC) بزرگترین دانشگاه در جنوب اروپا است که برنامه های تحصیلی را عمدتاً به زبان انگلیسی ارائه می دهد. این دانشگاه بیش از 12500 دانشجو از بیش از 100 کشور جهان را در یک محیط آموزشی نوآورانه و متحول گرد هم آورده است. دانشگاه نیکوزیا (قبرس) مفتخر است که در رتبه بندی آموزش عالی تایمز از نظر کیفیت آموزشی و تأثیر جهانی در رتبه 42 قرار دارد. این دانشگاه در پایتخت قبرس واقع شده است.

دانشگاه نیکوزیا طیف گسترده ای از دوره های پزشکی و پیراپزشکی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارید، دانشگاه نیکوزیا یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. دانشگاه نیکوزیا توسط اتحادیه اروپا معتبر است و به دانشجویان مدارک معتبر بین المللی ارائه می دهد. با تحصیل پزشکی در قبرس و اخذ مدرک معتبر از دانشگاه نیکوزیا می توانید پس از تحصیل در سراسر منطقه اروپا به طبابت بپردازید.

2. تحصیل پزشکی در قبرس دانشکده پزشکی دانشگاه اروپایی قبرس

یکی دیگر از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در قبرس، دانشگاه اروپایی قبرس (EUC) است که برنامه های پزشکی را در یک برنامه 6 ساله ارائه می دهد. این دانشگاه در سال 1961 تاسیس شد. EUC حدود 7000 دانشجو دارد. دانشگاه اروپایی قبرس ارتباط تنگاتنگی با سیستم آموزشی آمریکا دارد و فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند برای شرکت در این آزمون برای دریافت مجوز پزشکی آمریکایی اقدام کنند.

دانشگاه اروپایی قبرس دوره 6 ساله آموزش پزشکی را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت و درمان و ... را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه اروپایی قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویانی است که قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارند.

3. دانشگاه خاور نزدیک

دانشگاه خاور نزدیک (NEU) یکی از دانشگاه های خصوصی در قبرس است که در سال 1988 در نیکوزیا تاسیس شد. این دانشگاه بیش از 20000 دانشجو از سراسر جهان دارد. دانشگاه NEU یک مرکز آموزش عالی در سطح جهانی با کادری مجرب است که بهترین خدمات آموزشی را ارائه می دهد. رشته های محبوب در دانشگاه خاور نزدیک شامل پزشکی، پرستاری و دندانپزشکی است.

این دانشگاه توسط بسیاری از سازمان های داخلی و بین المللی به رسمیت شناخته شده است. تحصیل پزشکی در قبرس و در دانشگاه خاور نزدیک به شما مدارک معتبر بین المللی می دهد. NEU توسط THE در بین بهترین دانشگاه های جهان رتبه 801 را دارد. این دانشگاه بهترین شرایط را برای تحصیل پزشکی در قبرس به شما ارائه می دهد.

4. دانشگاه قبرس

دانشگاه قبرس (UCY) در نیکوزیا، پایتخت قبرس واقع شده است. این دانشگاه در سال 1368 تاسیس شد. این یکی از مؤسسات پیشرو در اروپا از نظر تحقیق، آموزش و نوآوری به حساب می آید. دانشگاه قبرس به عنوان اولین دانشگاه دولتی قبرس شناخته می شود و در رتبه بندی QS در رتبه 477 قرار دارد. دانشگاه قبرس با حدود 7000 دانشجو، دوره های متنوعی را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه رشته هایی مانند پزشکی، پرستاری و داروسازی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارید، دانشگاه قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

5. دانشگاه نیکوزیا - دانشگاه سنت جورج در لندن

این مدرک مشترک زیر نظر پزشکی انگلستان کار می کند و فارغ التحصیلان خود را قادر می سازد به تحصیل و کار در سراسر جهان ادامه دهند. St. دانشگاه جورج یک دانشگاه پزشکی و بهداشتی در لندن است که با همکاری دانشکده پزشکی نیکوزیا در قبرس دوره دکتری 4 ساله ارائه می دهد. با تحصیل در دانشگاه نیکوزیا، شما همچنین یک دانشجوی SGUL (دانشگاه سنت جورج لندن) با دسترسی کامل به منابع یادگیری آنلاین در نظر گرفته می شوید.

این دانشگاه رشته های جراحی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ... را ارائه می دهد. برنامه های یادگیری زبان انگلیسی را به دانش آموزان خود ارائه می دهد. دانشجویان پزشکی در قبرس در دانشگاه سنت جورج لندن دارای حقوق کامل و دسترسی کامل به امکانات و منابع پیشرفته دانشگاه نیکوزیا و همچنین منابع آموزش الکترونیکی آموزش بهداشت در دسترس دانشجویان لندن هستند. اگر می خواهید مدرک پزشکی معتبر را در یک دانشگاه بین المللی دنبال کنید، تحصیل پزشکی در دانشگاه لندن نیکوزیا-دانشگاه سنت جورج در قبرس یک گزینه عالی برای شما است.

6. دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) یک دانشگاه دولتی در قسمت شمالی جزیره قبرس است. این دانشگاه در سال 1979 تاسیس شد و رتبه اول را در بین دانشگاه های این کشور در رشته پزشکی در قبرس دارد. دانشگاه EMU رتبه اول را در بین دانشگاه های قبرس و 501 را در بین بهترین دانشگاه های جهان بر اساس THE کسب کرده است. این دانشگاه دوره های پزشکی، دندانپزشکی، علوم بهداشتی و زیست شناسی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

دستور پخت گوجه سبز با آب نمک در خانه


به دنبال یک ترشی خوشمزه و آسان هستید؟ آب نمک گوجه سبز با آب نمک قطعا گزینه خوبی است. این ترشی مانند ترشی چاکالا ترش و سفت است و گوجه سبز با رب انار تزیین سفره های شما خواهد بود. در ادامه نحوه ترشی گوجه سبز در آب نمک را مرحله به مرحله با مهم ترین نکات به شما آموزش می دهیم. ما همچنین دستور العمل های جایگزین و ایده های خلاقانه ای برای تهیه این ترشی ارائه می دهیم.

مواد لازم برای تهیه ترشی گوجه سبز با آب نمک

500 گرم گوجه سبز

2 لیوان آب

نمک 2-3 قاشق غذاخوری

سرکه 1 لیوان

عشق سیری 2

گشنیز یا سبزی به میزان لازم.

طرز تهیه ترشی گوجه سبز با آب نمک

1. گوجه سبز را بشویید و خشک کنید

اولین قدم در نحوه چیدن گوجه سبز در آب نمک این است که گوجه سبز را کاملا بشویید و سپس در آبکش بریزید و سپس بگذارید کاملا خشک شود.

2. ترشی گوجه سبز

وقتی گوجه سبز خشک شد باید آب و نمک را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا نمک کاملا در آب حل شود. سپس روی گوجه سبز را در قابلمه ای مناسب با کمی سیر و سبزی خشک مخلوط با آب و نمک بپوشانید و سپس کمی سرکه سیب یا شراب سفید اضافه کنید و در ظرف شیشه ای را ببندید. ترشی گوجه سبز را در یخچال در آب نمک نگهداری کنید. بعد از یک هفته ترشی شما آماده مصرف است.

روش های اضافی برای تهیه کنسرو گوجه سبز

درست کردن ترشی یا ترشی یکی از جذاب ترین کارهاست، فرقی نمی کند ترشی مخصوص مثل ترشی ازگیل باشد یا ترشی معمولی مثل ترشی مخلوط و به طور کلی ترشی ها برای انواع غذاها چاشنی خوبی هستند. همانطور که مشاهده کردید، تهیه ترشی گوجه فرنگی سبز در آب نمک کار ساده ای است، اما ارزش دانستن نکات و ترفندهای آن را دارد تا نتیجه کار ما یک ماریناد بی نظیر باشد.

نکات کلی برای تهیه ترشی گوجه سبز

هنگام تهیه ترشی گوجه سبز باید به نکات کلی زیر توجه کنید.

برای تمیز نگه داشتن قاشق، حتما از ظرف تمیز و استریل استفاده کنید

اگر ترشی شما خیلی شور است می توانید قبل از خوردن آن را با آب بشویید.

ترشی گوجه سبز را می توان در یخچال نگهداری کرد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

می توانید ادویه هایی مانند فلفل سیاه، زردچوبه و دانه های گشنیز را به ترشی گوجه سبز اضافه کنید.

سبزی مناسب برای ترشی گوجه سبز

چه ترشی گوجه سبز باشد و چه ترشی گیلاس، می توانید از سبزیجات ترشی مورد علاقه خود استفاده کنید. اما سبزیجات رایج عبارتند از مارزا، ترخون و نعناع.

دستور العمل های مختلف برای تهیه گوجه سبز ترشی شده

ترشی گوجه سبز را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. اما جدا از ترشی، می توانید نمک گوجه سبز را نیز امتحان کنید.

سرکه گوجه فرنگی شور

سس گوجه سبز را می توان با افزایش مقدار سرکه تهیه کرد. طرز تهیه ترشی گوجه سبز با سرکه را در کتاب کلم بخوانید.

برای تهیه ترشی گوجه سبز می توانید به جای آب نمک از سرکه سفید استفاده کنید.

برای این کار سرکه سفید را با آب به نسبت یک به یک مخلوط کنید و سپس گوجه سبز را اضافه کنید.

ادویه هایی مانند فلفل سیاه، زردچوبه و تخم گشنیز را می توان به این رب اضافه کرد.

گوجه سبز مخلوط

به طور کلی گوجه سبز از آن دسته میوه هایی است که می تواند همراه خوبی برای تهیه ترشی مخلوط باشد. به طور کلی می توانید گوجه سبز را با سایر میوه ها مانند آلو، زردآلو و هلو مخلوط کنید.