سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

ماسک بهداشتی

پس از اتمام مرحله لایه برداری، تمام ناخالصی ها و چربی اضافی موجود در منافذ از بین رفته و پوست شما به وضوح نرم و براق می شود. اکنون زمان آن است که صورت خود را با مواد مغذی تامین کنید و سلول های پوست را تغذیه کنید. بهترین راه حل استفاده از انواع ماسک های صورت است که پوست شما را عمیقا آبرسانی کرده و به سفت شدن منافذ و کاهش اندازه آنها کمک می کند. https://fatemehhabashi.com/


این ماسک ها در انواع خانگی و آماده موجود است و شما می توانید بنا به سلیقه و نیاز خود از آن ها استفاده کنید.

برای آگاهی از فرآیند اصلی استفاده از ماسک، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

قبل از شروع هر کاری، لطفا توجه داشته باشید که دستورالعمل استفاده از ماسک های خانگی و آماده یکسان نیست.

بسیاری از افراد از دست و انگشتان خود برای برداشتن ماسک و مالیدن آن به صورت خود استفاده می کنند. اگرچه این کار بسیار آسان و بی دردسر به نظر می رسد. اما می تواند عامل اصلی انتقال آلودگی و باکتری باشد و مشکلاتی مانند جوش های زیر پوستی و چرک ایجاد کند. بهترین گزینه برای استفاده از ماسک صورت استفاده از خودکار یا اپلیکاتور مخصوص ماسک است.


بخشی از ماسک را با ابزار ارائه شده بردارید و روی تمام قسمت های پوست پخش کنید.

توجه داشته باشید که ماسک نباید روی پوست لب و پوست حساس دور چشم استفاده شود. زیرا این نواحی از صورت بسیار حساس هستند و ممکن است تحریک شوند.

حالا طبق دستور ماسک مورد نظرتان، آن را به مدت 15 تا 30 دقیقه روی پوست خود بگذارید و در نهایت آن را بشویید.


ماسک بلغور جو و شیر

ماسک تخم مرغ ترکیبی مغذی و تقویت کننده است و به عنوان یکی از محبوب ترین ماسک های خانگی شناخته می شود. فرمول غنی این ماسک آنچه را که پوست شما برای تقویت و تغذیه نیاز دارد، فراهم می کند. آبرسانی به کوچک شدن منافذ پوست و تقویت سیستم دفاعی پوست شما کمک می کند. شیر موجود در این ماسک حاوی روغن‌های طبیعی است که رطوبت و روغن‌های از دست رفته پوست را در هنگام پاک‌سازی جبران می‌کند.

علاوه بر این وجود پودر بادام پروتئین و مواد معدنی سلول های پوست را تامین می کند و در تامین نیازهای تغذیه ای آن ها نقش دارد.

ابتدا یک قاشق غذاخوری جو را با یک قاشق غذاخوری آرد بادام (دو عدد بادام متوسط ​​خام) در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. حالا پودر به دست آمده را به ظرف تمیزی منتقل کنید و با یک تا دو قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. این مخلوط را خوب هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. اکنون می توانید با کمک اپلیکاتور مخصوص ماسک را روی صورت خود بمالید و حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید. در نهایت پوست را بشویید و با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

تعادل پوست

استفاده از تونرها برای ایجاد تعادل در وضعیت فیزیکی پوست یکی از مهمترین اصول پاکسازی صورت است. این محصول سطح PH پوست شما را متعادل می کند و از رشد بیش از حد باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، آلودگی و چربی اضافی پوست را از بین می برد.

انواع مختلفی از تونرها با توجه به نیاز پوست ساخته می شوند. شما می توانید با در نظر گرفتن جنسیت و وضعیت پوست خود از مزایای تونر استفاده کنید.


مرطوب کننده

چه پوست شما چرب باشد و چه خشک، مرطوب کننده ها یکی از مهم ترین اصول مراقبت از پوست هستند و استفاده از آنها در حد اعتدال برای وضعیت و سلامت پوست ضروری است.

در طی مراحل مختلف پاکسازی و لایه برداری، پوست شما چربی طبیعی خود را از دست می دهد و ممکن است دچار خشکی، سفت شدن یا سفت شدن شود. استفاده از مرطوب کننده در این مرحله می تواند به بازیابی رطوبت از دست رفته پوست کمک کند. مرطوب کننده ها در انواع سرم ها، اسپری ها، لوسیون ها و غیره وجود دارند. انتخاب هر کدام به شرایط و نیاز پوست شما بستگی دارد.


اصول پاکسازی صورت را حتما رعایت کنید

درست است که پاکسازی صورت در خانه معمولاً عوارض کمی دارد. اما افراط در آن و رعایت نکردن برخی اصول اولیه می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین، توصیه می شود قبل از تمیز کردن در خانه اقداماتی را انجام دهید:

در استفاده از لایه بردارها زیاده روی نکنید. این باعث تورم و حساسیت پوست می شود.

قبل از استفاده از اسکراب و ماسک، آزمایش پچ انجام دهید و مطمئن شوید که پوست شما حساسیت ندارد.

اپلیکیشن فیس محدودیت زمانی دارد و توصیه می شود در طول ماه یک یا دو بار این کار را انجام ندهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد