سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

طرز تهیه پنکیک معمولی بدون شیر و با شیر + پا و پنکه


بسیاری از مردم فکر می کنند که تهیه پنکیک کاری زمان بر و دشوار است، اما اصلاً اینطور نیست. کافی است بدانید برای تهیه و تهیه پنکیک به چه موادی نیاز دارید. برای آموزش گام به گام طرز تهیه پنکیک صبحانه از Fodoto به ادامه مطلب بروید. بهترین دستور العمل ها را دنبال کنید و با ما آشپزی کنید.

بهترین روش برای تزیین پنکیک چیست؟

در این مرحله از تهیه پنکیک می توانید پنکیک ها را یکی یکی روی هم بچینید و چیزی به نام برج پنکیک درست کنید! سپس یک تکه کره، یا شربت یا عسل روی آن قرار دهید. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید پنکیک را با خامه فرم گرفته، میوه تازه، آجیل، مربا یا حتی شکلات چیپسی خرد شده سرو کنید.

گزینه های زیادی پیش روی شماست که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. صبحانه معمولی را تغییر دهید صبحانه خود را به یک صبحانه خوشمزه و هیجان انگیز تبدیل کنید. برخی از میوه هایی که به خوبی با پنکیک ست می شوند عبارتند از: موز تازه، توت فرنگی یا ترکیبی از هر دو، همچنین می توانید از دارچین، نارگیل یا پودر لیمو برای برشته کردن پنکیک خود استفاده کنید.

نکات مهم در مورد طرز تهیه پنکیک آسان

روش های زیادی برای ریختن سس در تابه وجود دارد. برای مثال می توانید مواد را با قیف داخل بطری بریزید و با تکان دادن بطری آن ها را مخلوط کنید. سپس با خم کردن خیلی راحت مواد را داخل تابه بریزید. سس را مستقیماً در یک پیمانه اندازه گیری (که شبیه قوطی آب است) یا در یک شیشه کوچک درست کنید تا راحت تر در تابه بریزید.

توصیه می کنیم روی پنکیک های داغ کمی کره بمالید. آن را فوق العاده خوشمزه می کند. البته در بالا به نکاتی در مورد نحوه تزئین و سرو پنکیک اشاره کردیم تا بتوانید هر نوع را انتخاب کنید.

اگر قبل از درست کردن همه پنکیک ها، پنکیک اول کمی خنک شد، آن ها را در فر یا مایکروفر یا مستقیم روی آتش گرم کنید. پنکیک داغ خوشمزه تر است.

طرز تهیه پنکیک بدون شیر

آیا می توانید شیر را با آب در دستور پخت پنکیک جایگزین کنید؟ آره، می توانید به جای شیر از آب استفاده کنید اما طعم و بافت پنکیک تغییر می کند. پنکیک های تهیه شده با شیر نرم تر و درخشان تر هستند. در صورت تمایل می توانید به ازای هر فنجان آبی که در قالب پنکیک استفاده می کنید یک قاشق غذاخوری کره اضافه کنید تا بافت پنکیک خیلی خشک نشود. شکلات برای طعم بهتر پنکیک. می توان از انواع توت ها و تکه های وانیل استفاده کرد.

طرز تهیه پنکیک

پنکیک یکی از خوشمزه ترین غذاهای صبحانه است که همه ما عاشق آن هستیم. هیچ چیز نمی تواند خلق و خوی شما را در ابتدای روز تغییر دهد مانند یک پنکیک پف دار و خوشمزه.

زمان آماده سازی 15 دقیقه

زمان پخت 20 دقیقه

زمان کل 35 دقیقه

تعداد 2 نفر

اجزاء

1 لیوان آرد

بکینگ پودر 2 قاشق چایخوری

2 قاشق چایخوری شکر

کمی نمک

¾ فنجان شیر

1 با

2 قاشق غذاخوری روغن یا کره

منشور رادا

ابتدا در یک کاسه بزرگ، ۱ فنجان آرد، ۲ قاشق چایخوری بیکینگ پودر، ۲ قاشق چایخوری شکر و کمی نمک را با هم مخلوط کنید.

آردهای خالی را الک کنید تا کاملا مخلوط شوند.

سپس تخم مرغ زده شده را به مواد خشک اضافه کنید. سپس شیر را اضافه کنید و این مواد را هم بزنید تا مواد خشک، تخم مرغ و شیر خوب مخلوط شوند.

در این مرحله باید حدود 2 قاشق چایخوری روغن یا 2-3 قاشق چایخوری کره را داخل تابه بریزید تا ذوب شود.

مایه پنکیک را داخل تابه بریزید.

وقتی می بینید که روی خمیر پنکیک حباب هایی ایجاد شده است، به این معنی است که وقت آن است که پنکیک را برگردانید.

وقتی رنگ پنکیک ها قهوه ای طلایی شد، وقت آن است که آن ها را از تابه بردارید و سرو کنید!

مشاهده متن کامل:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنکیک-شکلاتی-پف-دار/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد