سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

روستای فیلبند - وقتی رد شد چه باید کرد


پس میتوان نتیجه گرفت که اولسبلنگاه میشود جای بلندی که درخت ممرز در آن میروید یا محل رویش درخت ممرز. یکی از زیباترین و خارق العاده ترین ییلاق هایی که در ماسال وجود دارد و از مهمترین جاذبه های دیدنی گیلان به شمار می رود، ییلاق اولسبلنگاه می باشد. قله دیوحمام که در ارتفاع ۷۰۰ متری از دنیا قرار دارد، یک پدیده زمین شناسی خارق العادهای محسوب میشود که پیشنهاد میکنیم حتما از آن بازدید کنید. پل معلق در بالای کوه، به همراه زیپ لاین و در یک مسیر ۴۵۰ متری واقع شده است. پل معلق یکی از جاذبه های رامسر است که در در مجتمع تفریحی زیپ لاین تله کابین رامسر واقع شده است. اما مدتهای زیادی است که این نام به رامسر تغییر کردهاست و امروزه افراد این شهر را با نام رامسر میشناسند. همه ساله در اواسط اردیبهشت ماه و همزمان با روییدن میلیون ها گل زرد رنگ زیبا همایش های کوهپیمایی زیادی با حضور گروه های کوهنوردی از سراسر ایران در این منطقه برگزار می شود. پس دقت کنید در درجه اول برنامه سفرتان را در نیمه اول تنظیم کنید و به هیچوجه در نیمه دوم به این منطقه باستانی سفر نکنید و در درجه آخر بدون گروه های طبیعت گردی راهی اینجا نشوید، این مطلب صرفا جنبه اطلاع رسانی می باشد و برای افراد آماتور توصیه نمی گردد، منتظر امتیاز و نظرات شما هستیم. پارک جنگلی النگدره ۱۸۵ هکتار دارد و یکی از جنگلهای معروف شمال کشور محسوب میشود.هوای پارک جنگلی النگدره ۱۰ درجه از هوای شهر گرگان خنکتر است. همچنین با پیادهروی روی این پل چوبی معلق، میتوانید پارک جنگلی هزار پله را مشاهده کنید. جواهرده روستایی رویایی است در دل جنگلهای رامسر، با طبیعتی بیهمتا که نگاه هر بینندهای را مجذوب خود میکند.

برای رسیدن به این ییلاق زیبا باید خود را به شهرستان سوادکوه و سپس روستای برنت برسانید. برای رفتن به این پل، به سمت مسیر غرب شهر رامسر ۵ کیلومتر پیش میروید و سپس به مجموعه تفریحی رامسر و پل معلق میرسید. این پل معلق قسمت ساحلی را به قسمت دیگر مجموعه متصل میکند. همچنین از دیگر ویژگیهای شاخص این عمارت، وجود یک درخت کاج 23 متری در باغ آن، معروف به «چهار شاخ» است که علاقهی گردشگران زیادی را به خود معطوف میکند. پس از رسیدن به انتهای جاده خاکی، باید ماشین خود را پارک کنید و با کفش و تجهیزات مناسب طبیعت گردی و حتی کوه نوردی، وارد یک مسیر پیاده روزی ۴۰ تا ۵۰ دقیقهای شوید. با سوار شدن بر قایقهای روی آب، میتوانید اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در کنار چشمهها و در دل جنگلهای هیرکانی این ناحیه، از سرازیر شدن چشمهها و رودها در دامنه رشتهکوههای البرز آبشارهای زیبا و بی نظیری شکل گرفتهاند که این استان را به سرزمین آبشارهای ایران تبدیل کرده اند. استان گیلان دارای بهترین سواحل ایران است که اغلب آنها از امکانات تفریحی و اقامتی نیز برخوردار هستند. رامسر در مقایسه با دیگر نقاط مازندران و حتی ایران از امتیازات و امکانات فراوانی بویژه در بخش طبیعت گردی برخوردار است. گرچه خود لاویج با پوشش جنگلی احاطه شده، سرزدن به این جنگل هم خالی از لطف نیست. را در خود جای داده اند. درست مثل بقیه مطالب معرفی جاذبه در لست سکند، در این متن، کنار شماییم تا مکان های دیدنی رامسر را دستهبندی کرده و اطلاعات مهمی مثل ساعت کاری، قیمت و آدرس را ضمیمهشان کنیم. پس به جزیره ارشیا بیایید تا از این سفر هیجانانگیز عقب نمانید.

شیر، ماست و کره محلی، گردو و فندق سوغات این منطقه است. دریاچه قو یکی از جاذبه های گردشگری رامسر است که در ابتدا از یک برکه کوچک تشکیل شده و به مرور زمان گسترش پیدا کرده است. این دو اتاق توسط یک دیوار که دارای قطری حدود 65 سانتی متر می باشد از یکدیگر جدا شده اند. این مکان دیدنی 311 پله و حدود 500 متر ارتفاع دارد. این قلعه، با 500 متر ارتفاع چشماندازی رویایی به کوه البرز، دریا و دشتهای سرسبز دارد. رامسر از سمت شمال به دریای مازندران، از سمت جنوب به کوههای البرز، از سمت شرق به شیرود و از سمت غرب به شهر چابکسر ختم میشود. شهر رامسر با زیبائی وصف ناپذیر در منتهی الیه غربی مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رویایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از انواع جاذبه های گردشگری و امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی با لقب عروس شهر های ایران به عنوان یک قطب توریستی در کشور و حتی جهان مطرح است و بنا به همین دلیل بیش از یکصد نقطه در جهان، رامسر نامیده شده اند وجود قله های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع، باغات مرکبات و چای، مزارع برنج، برخورداری از ساحل زیبا و مناسب مناطق ییلاقی خوش آب و هوا، منابع فراوان آبهای گرم معدنی، جاری بودن رودخانه های متعدد، وجود فرودگاه و هتلهای زیبای جدید و قدیم رامسر به همراه اماکن اقامتی و پذیرایی دیگر شرایط منحصر به فردی را پدید آورده که به واسطه آنها رامسر آوازه جهانی پیدا کرده است. حال که با تاریخچه و معماری این محل آشنا شدید، در این بخش با دیدنیهایی که انتظار شما را میکشند، آشنا خواهید شد، این مکان تاریخی یکی از بهترین مناطق منظره ای مازندران هم بشمار می رود، به طوری که در فراز آن شهرهای رامسر ، تنکابن و در صورت تیمز بودن هوا دریای خزر هم دیده می شود، همراه داشتن دوربین عکاسی می تواند کمک شایانی به ثبت تصاویر نادر کند.

آبشار شیرآباد در گلستان واقع شده و به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوب آن در حصار جنگل های سرسبز با درختانی سر به فلک کشیده می باشد. این بوستان در میان دره و در پایین جاده قرارگرفته که پلههایی نیز برای ورود به آن از جاده ساخته شدهاست و وجود جنگل، رودخانه، آب معدنی، آب و هوای مطبوع به این مکان جلوه خاصی بخشیدهاست. وجود این آب گرمها در نزدیکی ساحل دریا ویژگی منحصر بهفردی را به رامسر بخشیدهاست. ویسادار در استان گیلان و در نزدیکی شهر رضوانشهر قرار گرفته است. فیلبند در فصل تابستان: ولی در فصل تابستان، روستای فیلبند دارای هوای بسیار خوش و در بعضی مواقع حتی سرد است. فیلبند در فصل تابستان : در فصل تابستان ، روستای فیلبند دارای هوای بسیار خوش و در بعضی مواقع حتی سرد است . قیمت اجاره کلبه در سوادکوه به گونه ای است که تقریبا با بودجه تمام افراد سازگار می باشد و نگرانی بابت هزینه گزافی وجود ندارد. از سمت روستای چلاسر هم باید در سهراه سلیمان آباد با دیدن تابلوی ورودی جاده دوهزار مسیر خود را به این سمت ادامه دهید.یک مسیر دیگر برای دسترسی به این منطقه، جاده الموت به جنگل سه هزار است که بیشتر برای پیمایش و کوهنوردی است. گرچه نقطهبهنقطه گراسماسر پر از مناظر دیدنی است، اما اگر بخواهید بهترین چشمانداز آن را ببینید، باید خود را برای کمی کوهنوردی آماده کنید تا به بام گراسماسر برسید.

اگر میخواهید طبیعت شمال را در بهترین حالت ممکن ببینید، جاهای دیدنی رامسر این فرصت را برایتان فراهم میکنند. به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، مفید اصغری با اعلام این خبر گفت: به دلیل افزایش تراز آب مخزن سد لار، نسبت به تغییر سیستم وضعیت انتقال آب شرب تهران از طریق این سد از حالت پمپاژ به ثقلی با بستن دریچههای آبگیر و آب بر تاسیسات عظیم تلمبهخانه و همچنین باز نمودن دریچه خروجی تاسیسات کلان اقدام شد. وقتی روی این پل در ارتفاع در حال پیادهروی هستید، به حالت تاب خوردن روی پل تکان میخورید و هیجان عجیبی را تجربه میکنید. از نظر جذابیتهای طبیعی و فرهنگی، هر انتظاری که از جاهای دیدنی رامسر داشته باشید، در این روستا برآورده میشود، ضمن اینکه با اقامت در خانههای روستایی و اقامتگاههای بومگردی آن، میتوانید چند روز زندگی در چنین روستاهایی را تجربه کنید. مسیر زیبایی که تا انتها آسفالت است و باعث شده تا گردشگران به راحتی بتوانند با طی کردن مسیری تقریبا ۷۰ متری با پای پیاده دسترسی داشته باشند. خنکایی که در نسیم گراسماسر گرمای تابستانی را از تن میراند، به لطف ارتفاع 2 هزار متری این منطقه ایجاد شده است. آب و هوای مطبوع کوهستانی و طبیعت سرسبز چیزی است که در سفر تابستانی به مازیچال نصیبتان میشود. میتوان گفت که شهر رامسر گردشگر پذیرترین شهر در ایران است. اما هوای خنک و مطبوع منطقه در بهار و تابستان یکی از عوامل مهم جذب گردشگر به این منطقه در نیمه اول سال است. درباره وجه تسمیه سقالکسار چند نظریه وجود دارد؛ در نظریه اول گفته میشود که واژه سقالکسار از سه واژه سقا، لک و سار تشکیل شده است. روستای اندوار، روستایی نزدیک به فیلبند است که آبوهوایی مشابه با آن دارد. اگر مکان مورد علاقه شما در این لیست جا افتاده است، آن را با ما و همراهان لست سکند به اشتراک بگذارید.

GLOBAL VILLAGE DUBAI 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد