سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام ماه

متن آهنگ ماه سینا پارسیان

///  بی آن که چیزی یادمان باشد  …♪

///  بی آن که حرفی در میان باشد  …♪

///  بگذر زمن بگذار تا تنها  …♪

♪♪♪

///  یک ماه در این آسمان باشد  …♪

///  تقدیر من این است راهی نیست  …♪

///  عشقی که گاهی هست گاهی نیست  …♪

♪♪♪

///  شکی در این که بی گناهی نیست  …♪

///  اما زمن دوری کن و بگذر  …♪

///  بی آن که حرفی در میان باشد  …♪

♪♪♪

///  تو را می بوسم از دور  …♪

///  ولی با نا امیدی  …♪

///  تو حق داری از این عشق  …♪

///  به جز دوری چه دیدی  …♪

♪♪♪

///  تو را از دست دادم  …♪

///  تو پایم ایستادی  …♪

///  نبودم آن که دیدی  …♪

///  غلط تشخیص دادی  …♪

Musicdel | موزیکدل


//  دوری کن از دیوانه ای چون من  …♪

//  این بهترین راه است دیوانه  …♪

//  در آس

مان من فقط جای  …♪

♫♫♫

//  مهتاب یک ماه است دیوانه  …♪

//  از هرچه می گفتم پشیمانم  …♪

//  مانند موهایت پریشانم  …♪

♫♫♫

//  اما خودم هم خوب می دانم  …♪

//  این آخرین راه است دیوانه  …♪


آهنگ جدید سینا پارسیان به نام ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد