سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

تدریس خصوصی ریاضی دهم


عامل دیگر موثر در تعیین قیمت تدریس خصوصی، محل و نحوه آموزش است معمولا برای تدریس در منزل به دلیل بحث رفت و آمد و اتلاف وقت بیشتر هزینه بیشتری دریافت می شود و یا برای تدریس به صورت آنلاین هزینه ها کمتر خواهد بود. کنکوری یا غیر بودن کلاسها: کلاسهای تدریس ریاضی کنکور معمولا توسط مدرسین مجرب و مسلط برگزار می شود و قیمت بالاتری هم دارد. هزینه و قیمت کلاس های خصوصی معمولا به صورت جلسه ای و یا دوره ای تعیین و دریافت می شود، این مبلغ بسته به میزان تجربه و مهارت استاد، و همچنین به مقطع تحصیلی و میزان سطح آموزش، و شهر محل آموزش، نحوه آموزش(حضوری- آنلاین) متفاوت است. هزینه و قیمت چنین کلاس هایی بالاتر است. هدف از مطالعهی کتاب علوم تجربی نهم، شرکت در امتحان نهایی پایان سال است. نتایج عالی در دانش اموزان مختلف در سالهای گذشته شامل رتبه 200 تجربی با درصد شیمی 90 و رتبه 800 ریاضی با درصد شیمی 80 و قبولی چندین دانش اموز پزشکی در سال ۹۸ و ۹۹ - درصد شیمی تضمینی بالای 80 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دورقمی - با 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری.

بدیهی است که مثلا برای تدریس ریاضی ابتدایی مبالغ کمتری نسبت به مقاطع دبیرستان یا دانشگاه دریافت می شود. تدریس آنلاین زبان انگلیسی دست زبان آموز را برای یادگیری باز میگذارد؛ مثلا دیگر اهمیتی ندارد شما کجا هستید در چه شهری یا کشوری زندگی میکنید، در تعطیلات به سر میبرید یا سفر کاری، در منزل هستید یا سرکار، چیزی که از همه مهمتر است این میباشد که شما میتوانید با هر شرایطی، کلاس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین خود را داشته باشید. اگر دانشآموز قسمتهایی از درس ریاضی را به علت غیبت یا حواسپرتی سر کلاس درس متوجه نشده باشد، میتواند با استفاده از بستۀ ریاضی هفتم پرش، آن بخش از درس را در خانه یاد بگیرد. یادگیری بخش هایی مانند ب.م.م و ک.م.م، توان و جذر و نوشتن و حل معادله میتواند خیال شما نسبت به امتحان و همچنین درس ریاضی در سالهای بالاتر راحت کند. به عنوان مثال، قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به نسبت قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کمتر است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است که شما مدرسی را در نظر بگیرید که رزئمه ضعیفی دارد و هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان هم کمتر می شود اما در نظر داشته باشید که اگر به نتیجه نرسید، هم وقت و هم همان هزینه را از دست داده اید.

پس بدیهی است به دلیل اینکه وقت مدرسین شلوغ شده و بازار هم داغ است مجبور به مبلغ بالاتری در هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان می شوید. در ضمن وقتی در طول ترم از این کلاس ها استفاده می کنید احتمال نتیجه گرفتن خودتان هم بیشتر است و یک ترم دیگر هم مجبور نخواهید شد دوباره کلاس خصوصی داشته باشید و بیشتر هزینه کنید. هم برای کلاس های خودشان هزینه های بالاتری را به نسبت معمول در نظر می گیرند. و یا مثلا برای آموزش ریاضی سطح تیزهوشان نسبت به سطح معمول کمی مبلغ بیشتر دریافت شود. اگر بخواهیم جمع بندی داشته باشیم، به صورت کلی اگر از اساتید به اصطلاح برند که مبالغ نجومی دریافت می کنند و یا مدرسین تازه کار و بدون تجربه که مبالغ کم دریافت می کنند فاکتور بگیریم، قیمت و هزینه عرف هر جلسه را می توان با مراجعه به سایت های خوشنام و مشاهده هزینه اساتید باتجربه و یا کمی پرس و جو به راحتی به دست آورد. در واقع بخاطر اختلاف کم در هزینه تدریس ریاضی خصوصی، ضرر بیشتری را کسب می کنید. 3. تدریس خصوصی ویژه معلولین: هیچ گاه نباید افراد کم توانا و معلول به خاطر شرایط ذهنی و جسمی خود از آموزش جا بمانند.

⭐ آموزش زبان منطبق با شرایط و فعالیت ذهنی و میزان یادگیری زبانآموزان جهت ایجاد کیفیت مناسب. اساتیدی که به اهمیت این امر واقف هستند، سعی دارند تا والدین را در جریان شرایط درسی فرزندانشان بگذارند و تا حدودی هم در مورد متدها و شیوههای آموزشی خود توضیح دهند. در چنین وضعیتی مدرس باید شرایط عمومی کلاس را در نظر بگیرد. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی، شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ کلاس ها را می توانید مشاهده نمائید. علاقمندان می توانند برای درخواست و هماهنگی کلاس های ریاضی ابتدایی تا دانشگاه با شماره ۰۹۳۳۸۶۶۸۷۱۰ تماس حاصل فرمایند(تماس مستقیم با استاد). در استادبانک در کنار تدریس خصوصی دروس عمومی دانشگاه ، کلاس خصوصی برای دروس رشتههای: حسابداری، ریاضی، شیمی، علوم اقتصادی، آمار، علوم کامپیوتر و فیزیک وجود دارد. از طریق استادبانک میتوانید با معلمانی که به تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه میپردازند آشنا شوید. در صورتی که والدین با این ویژگی فرزند خود آشنا باشند، میتوانند با استفاده از تدریس خصوصی و برگزاری کلاسهای رفع اشکال ، این مشکل را از میان بردارند. مدرس باید به درستی راه و رسم تعامل با دانش آموزان و والدین آنها را یاد گرفته باشد. قیمت هر جلسه تدریس اساتید بر اساس ستاره آنها در سامانه استادبانک می باشد.

قیمت و ستاره اساتید بر چه اساس انتخاب شده است؟ اساتید با تجربه متوسط: هزینه از 89 تا 109 هزار تومان (معادل اساتید سه و چهار ستاره در سایت استادبانک) منظور اساتیدی هستند که دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاههای سراسری برتر تهران هستند و تا کنون بیشتر از 20 شاگرد خصوصی یا بیشتر از 50 جلسه کلاس خصوصی داشتهاند. به صورت متوسط می توان نرخ هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی در منزل را 165 هزار تومان در نظر گرفت. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تا 100 هزار تومان متغییر است. به طوری که در حال حاضر اغلب افراد ترجیح میدهند برای مدیریت بهینه زمان از کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنند. یکی دیگر از مزیتهای این بستۀ آموزشی این است که به دانشآموز این امکان را میدهد که در خانه دروس را پیشخوانی کرده و با آمادگی کامل سر کلاس درس حاضر شود. 1. تدریس خصوصی حضوری: در این شیوه مدرس در محلهای مشخص حاضر میشود و کلاسها را برگزار مینماید. هم تمرین و تکرار بیشتری داشته باشید و وقت بیشتری برای تمرکز بر مطالب و مباحث باشد و هم اینکه قیمت کلاس خصوصی کمتری پرداخت می کنید. مثلا اگر مدرسی قبلا 10 شاگرد داشته است که در زیست کنکور درصد بالای 70 و 80 کسب کرده اند و نشان داده است کلاس های موثری دارد مسلما قیمت بالاتری هم برای کلاس های خودش درخواست می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان این مقاله را بخوانید. یعنی اولویت را به این بدهید که مدرس خوبی را هماهنگ کنید. اگر در رابطه با جلسه اول کلاس شک دارید و یا مطمئن نیستید با کدام استاد کلاس داشته باشید می توانید با این اساتید کلاس ها را هماهنگ نمائید. مسلم است، معلمینی که مدرک تحصیلی بالاتر و ارزشمندی را دارند، هزینه بیشتری برای کلاس هاس تدریس خصوصی خود در نظر می گیرند. اگر فکر می کنید نیاز به تدریس خصوصی استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیزهوشان دارید، وارد سایت استاد بانک بشوید و مراحل ثبت نام را به دقت طی کنید، شما باید استاد خود را انتخاب کنید و درخواست خود را برای استاد مورد نظرتان ثبت کنید. برای تدریس پایه چهارم در منزل می توانید به سامانه استاد بانک مراجعه کنید. تدریس خصوصی حضوری یا آنلاین: قیمت کلاس خصوصی مجازی و آنلاین، کمی کمتر از کلاس خصوصی حضوری ( در آموزشگاه یا منزل شاگرد ) است. به ویژه در دوران متوسطه، یادگیری ریاضی برای دانشآموزان کمی مشکلتر است. تدریس ریاضی هفتم در این بسته توسط یکی از برترین اساتید انجام شده است. در بستۀ ریاضی هفتم 30 ساعت تدریس تصویری گنجانده شده که یکی از بهترین و مؤثرترین شیوههای آموزشی است.

بستۀ آموزشی ریاضی هفتم متوسطه، این امکان را به دانشآموز میدهد که درسهایی را که در مدرسه آموخته، در خانه تمرین و تکرار کند تا در ذهنش تثبیت شود. عموما در تمامی کلاسهای آموزشی با تعداد دانش آموزان زیاد، سطح آموزشی در رده متوسط انتخاب میشود و سعی بر این است تا دانش آموزان قویتر و ضعیفتر با استفاده از تدریسهای مکمل، سطح دانش خود را ارتقا ببخشند. روش فعال: در روش فعال دانش آموزان در تمامی مراحل آموزش پا به پای مدرس پیش میآیند و در مباحث به وجود آمده شرکت میکنند. روش زبانی: در این شیوه تمامی بار مسئولیت آموزش بر گردن معلم است. تعدادی از مدرسین ممکن است به صورت آنلاین هم خدمات تدریس خصوصی ارائه دهند و شاید در این حالت هزینه کمتری را درخواست کنند. 9- ممکن است بخواهید از کلاس خصوصی خیلی ارزان استفاده کنید. ضمن اینکه خیلی از مواقع به وجود آمدن شرایطی از قبیل کرونا، مجازی شدن کلاسهای آموزشی و…

خیلی از مواقع میتوان با استفاده از این نوع تدریس رتبه علمی دانش آموزان و دانشجویان را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشید. چنین خلاصهای را میتوان به عنوان مرجع ذیصلاح برای مطالعهی امتحانات پایان ترم، مورد استفاده قرار داد. استفاده از روش ها و متد های روز دنیا برای تدریس و آموزش از دیگر موارد مهمی است که باید مد نظر موسسات قرار بگیرد تا از طریق آن میزان بهره وری دانش آموزان و هنرجویان از کلاس ها افزایش یابد. البته باز یک مزیت دیگر این روش این است که انتخاب استاد خصوصی عالی را بر ارزان بودن کلاس ترجیح داده اید و روند درست هم همین است و منجر به موفقیت شما می گردد. استفاده از این بسته و دیگر بستههای معلم خصوصی پرش، محدودیت زمانی و مکانی ندارد؛ یعنی دانشآموز میتواند در هر ساعت از شبانهروز و در هر جایی که باشد، از خدمات آموزشی این محصول بهرهمند شود.

در این بسته یک کتاب کمکآموزشی و چند حلقۀ دیویدی آموزشی به دانشآموزان ارائه میشود. استادبانک در طول چند سال فعالیت در زمینهی تدریس خصوصی، افتخار برگزاری کلاس با بیش از 14هزار شاگرد را دارد. آموزش توسط مهدی حیدری کارشناس ارشد رشته ریاضی با ۱۳ سال سابقه آموزش. با در نظر گرفتن رزومه معلم خصوصی ریاضی و سابقه تدریس و تحصیلی ایشان توجه نمایید. مهم ترین فاکتور در تعیین هزینه و قیمت تدریس خصوصی، میزان سابقه و البته مهارت استاد است. مهم ترین چیز این است که شما نتیجه گرفته و به هدف خود برسید. از آنجاییکه این نمونه سوالات علوم نهم، با جواب در اختیار شما قرار میگیرند، میتوانید در صورت عدم توانایی در حل آنها، بدون معطلی به پاسخ درست مراجعه نمایید. • از آنچه خواندهاید سوال طرح کنید (سعی نمایید به سوالات طراحیی شده خود، پاسخ صحیح بدهید). در بسیاری از مواقع دانش آموزان از اینکه سوالات درسی خود را در کلاس بپرسند، واهمه دارند. موسسه آموزشی سخن برتر، برگزار کننده کلاس های آموزشی ریاضی در سطوح مختلف بوده و بهترین اساتید را برای تدریس به منزل دانش آموزان می فرستد. دیویدیهای آموزشی این بسته شامل تدریس ویدئویی دروس ریاضی هستند.

ریاضی یکی از پرچالشترین دروس دوران تحصیل در مدرسه است. در این مقاله تعدادی از بهترین اساتید و معلم های خصوصی تهران و کل ایران که به صورت حضوری و آنلاین در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند معرفی می شوند. آنها معمولاً کار در تیمهای سالانه و تحت راهنمایی یک راهبر یا معلم فعالیت میکنند. البته با توجه به اینکه تعداد شاگردان خصوصی یک استاد قابل سنجش و پیگیری نیست، استادبانک مدرک دانشگاهی اساتید را بررسی میکند و با اساتید، قبل از تایید عضویت آنها مصاحبههای تخصصی انجام میدهد. در صورتی که میتوان با استفاده از تدریس خصوصی، مدرسینی را انتخاب کرد که شیوه آموزشی آنها مورد تایید متقاضی دریافت خدمات آموزشی قرار داشته باشد. عموما حضور دانش آموزان در این روش آموزشی بسیار ملموس است و به خوبی موضوع تدریس را درک میکنند. در هر دانش آموز منحصر به فرد است و این موضوع کار معلمان را به میزان قابل توجهی دشوار میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد