سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

صورت چاق در یک هفته بدون افزایش وزن


چاق کردن و فرم دادن به صورت کار آسانی نیست زیرا می توانید همزمان با چاق شدن صورتتان وزن اضافه کنید! اگر می خواهید بدون افزایش وزن، فرم و صورت زیبا داشته باشید، توصیه های کلینیک ترنام را از دست ندهید.

روش های چربی سازی صورت بدون جراحی

در این بخش فرازطب به تمام راه‌های خلاص شدن از شر چربی‌های صورت می‌پردازیم، روشی را که برای شما راحت‌تر است انتخاب کنید و از نتایج شگفت‌زده خواهید شد.

مصرف کالری سالم را افزایش دهید.

برای افزایش وزن در یک هفته، بهتر است با افزایش کالری دریافتی، غذاهای پرکالری و سالم مصرف کنید. با مصرف فست فود، غذاهای سرخ شده و غذاهای حاوی چربی ناسالم، چربی نه تنها در صورت بلکه در معده نیز جمع می شود. سلامت شما نیز در خطر خواهد بود.

بنابراین سعی کنید از مواد مغذی و طبیعی استفاده کنید. به عنوان مثال، مواد حاوی پروتئین، کربوهیدرات های ساده، چربی های سالم مانند روغن زیتون و لبنیات کم چرب. به این ترتیب نه تنها در عرض یک هفته به سرعت به هدف خود یعنی چربی صورت می رسید، بلکه قدرت و سلامت بدن خود را نیز تقویت خواهید کرد. مصرف ویتامین تاثیر بسزایی در چاقی دارد.

افزایش تولید کورتیزول برای چاق کردن صورت

کورتیزول چگونه بر چاقی تاثیر می گذارد؟ کورتیزول نوعی هورمون است که در هنگام خستگی ترشح می شود و انرژی مورد نیاز بدن را در این دوران تامین می کند. زمانی که سطح انرژی بدن به دلیل ترشح هورمون کورتیزول افزایش می یابد، فشار خون افزایش می یابد.

این بافت ها با افزایش گردش خون و حرکت آن در بافت های صورت، ویتامین های ضروری را دریافت کرده و از ایجاد گودی و گودی زیر گونه ها و چشم ها جلوگیری می کنند. فقط با ورزش می توانید چربی زیر صورت و زیر چشم را با افزایش کورتیزول افزایش دهید. توصیه می کنیم حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید. اما سعی کنید ورزش های سبکی انجام دهید که باعث کاهش وزن نمی شود.

از آلوئه ورا برای لایه برداری صورت خود استفاده کنید

تعداد کمی از مردم فواید آلوئه ورا برای پوست را نمی دانند. این گیاه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E است به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باورند که اگر آلوئه ورا را روی گونه قرار دهند، گونه ها همیشه شاداب و برجسته خواهند بود. برای چاقی صورت و بدن می توانید از قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن نیز استفاده نمایید.


مقدار زیادی آب بنوشید تا صورتتان چاق شود

همانطور که می دانید دو سوم بدن ما یعنی ۷۵ درصد بدن ما از آب تشکیل شده است. بنابراین همانطور که مصرف غذا برای انرژی و سلامت بدن ضروری است، مصرف آب نیز برای بدن شما ضروری است. نوشیدن 8 لیوان آب در روز به دفع سموم از بدن کمک می کند و آن را هیدراته نگه می دارد. اما جالب است بدانید که موثرترین راه برای از بین بردن چربی صورت در یک هفته، نوشیدن آب زیاد است.

اگر دقت کنید، افرادی که در کشورهای شرقی مانند چین و کره زندگی می کنند، چهره هایی گرد و چاق دارند که به آنها کشتی گیر می گویند. این به این دلیل است که مردم آسیای شرقی غذاهای دریایی زیادی می خورند. غذاهای دریایی سرشار از آب هستند و به سرعت بدن را آبرسانی می کنند. علاوه بر این، این افراد تمایل به نوشیدن مقدار زیادی آب، آب میوه های طبیعی و چای سبز دارند که همگی باعث افزایش آب در بدن و تجمع در بافت های صورت و در نتیجه ایجاد چربی و پف می شوند.

برای چاق شدن صورتتان ژله بخورید

آیا واقعاً خوردن ژله برای چاقی صورت درست است؟ قطعا می گوییم بله ژله به دلیل دارا بودن ژلاتین تاثیر زیادی بر سلامت پوست دارد

طبق تجربه افراد مختلف، اگر 3 تا 4 ماه آن را با معده خالی مصرف کنید، بعد از مدتی متوجه تغییراتی در پوست خود خواهید شد.

ببینید چگونه صورت شما در یک هفته با سیب زمینی چاق می شود

هیچ کس نمی تواند منکر اثرات مثبت سیب زمینی بر روی پوست شود. یکی از روش هایی که می توان برای چاق شدن صورت استفاده کرد استفاده از سیب زمینی است.

با سیب زمینی علاوه بر دستیابی به هدف اصلی خود یعنی حجیم کردن صورت، درمان چین و چروک پوست، از بین بردن موهای خاکستری و آبرسانی به پوستتان.

از سیب زمینی به دو صورت می توانید استفاده کنید روش اول این است که هر روز دو لیوان آب سیب زمینی بنوشید. روش دوم این است که از آب سیب زمینی به عنوان ماسک استفاده کنید و با حرکات دورانی روی صورت خود ماساژ دهید.

تمرینات صورت برای چاق شدن

یکی از محبوب ترین راه های طبیعی برای داشتن صورت چرب در یک هفته انجام ورزش های صورت است که باعث می شود پوست شما سفت و سفید به نظر برسد. می توانید با تبدیل دهان خود به شکل O و نگه داشتن آن برای مدت طولانی (30 ثانیه یا بیشتر) تا زمانی که گونه های شما متورم به نظر برسد، شروع کنید.

می توانید تمرین دیگری برای صورت را امتحان کنید، جایی که می توانید انگشتان خود را به صورت مورب از دهان به سمت گونه ها حرکت دهید. آن را از هر دو طرف به مدت 5-10 دقیقه امتحان کنید. برای چاق شدن صورت در یک هفته می توانید این تمرینات را 5 یا 6 بار در روز تکرار کنید.

ماساژ لاغری صورت

در کنار ورزش های صورت، می توانید ماساژ کامل صورت را با آووکادو، زیتون یا روغن نارگیل نیز امتحان کنید تا جریان خون در صورت شما افزایش یابد. با این کار صورت شما بهتر به نظر می رسد و می تواند گونه های پرتر را به شما بدهد.

استفاده از ماسک عسل

عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی که دارد می تواند تاثیر مثبتی بر تونینگ صورت داشته باشد. برای تهیه ماسک می توانید به مقدار مساوی عسل و گیاه پاپایا را مخلوط کرده و سپس آن را به گونه های خود بمالید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

عسل بخور تا چهره ات زیبا شود.

اگر در طول روز 9 تا 10 قاشق عسل بخورید، مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی را وارد پوست خود خواهید کرد که برای آن مفید است، بنابراین می توانید ظاهر پوست خود را مشاهده کنید.

استفاده از گیاه شنبلیله برای چاق کردن صورت

با شنبلیله می توانید در عرض یک هفته صورت خود را چاق کنید. از آنجایی که این گیاه سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است، پوستی سالم به ارمغان می آورد.

می توانید روزی 1 یا 2 بار صورت خود را با روغن این گیاه ماساژ دهید و یا پودر شنبلیله را با آب مخلوط کرده و به صورت خمیری استفاده کنید.

این مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود بگذارید و پس از این مدت صورت خود را با آب بشویید. می توانید هر روز از این ترکیب استفاده کنید.

ماسک صورت با گلاب و گلیسیرین

همچنین می توانید یک ماسک گلاب-گلیسیرین و لیس زدن صورت را به مدت یک هفته امتحان کنید تا پوست را مرطوب و درخشان کنید. این ماسک می تواند صورت شما را سفت کند و گونه های شما را حجیم کند.

مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط کنید و از یک پد پنبه ای برای مالیدن ماسک به صورت خود استفاده کنید. همچنین می توانید کپسول ویتامین E را به ماسک اضافه کنید تا صورت خود را نرم کند.

ماسک صورت سیب

یکی دیگر از درمان‌های خانگی که به شما کمک می‌کند در یک هفته چاق شوید، ماسک سیب است. سیب باعث تقویت کلاژن و جوانسازی پوست می شود. همچنین می تواند به خلاص شدن از شر پوسته پوسته شدن گونه ها کمک کند.

برای تهیه این ماسک یک سیب را له کنید و با چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. بگذارید 5-10 دقیقه بماند و با آب سرد بشویید.

شیر خشک برای صورت چرب

راه های زیادی برای استفاده از پودر شیر برای کمک به چربی صورت وجود دارد. این تونیک را می توان با شیر مخلوط کرد و به عنوان ماسک صورت استفاده کرد. برای تاثیرگذاری بیشتر ماسک شیر خشک، می توانید از روغن نباتی نیز استفاده کنید. و از دیگر فواید شیر خشک می توان به خواص استخراج آن اشاره کرد.

از کره بادام زمینی برای چاقی استفاده کنید

کره بادام زمینی یکی از غذاهای سالمی است که ورزشکاران برای سیر نگه داشتن آن ها می خورند. کره بادام زمینی صورت و گونه ها را شاداب و پر می کند و جذابیت خاصی به فرد می بخشد.

استفاده از کره شی

روغن هلو دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است زیرا حاوی تریترتین، توکوفرول، فنل و استرول است. برخی از طرفداران توصیه می کنند 2 فنجان کره شیا را با 1/2 فنجان شکر گرانول مخلوط کرده و بعد از حمام روی گونه های خود بمالید.

این خمیر را به مدت 5 دقیقه روی گونه ها ماساژ دهید سپس اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی صورتتان بماند و در نهایت با آب گرم بشویید.

در این هفته هر روز جوانه گندم بخورید

ابتدا باید بگوییم که در این هفته هر روز جوانه گندم بخورید. در واقع جوانه گندم قسمتی از گندم است که هنگام فرآوری گندم از آن جدا می شود تا از ترش شدن و فساد سریع آن جلوگیری شود. ویتامین ها و مواد معدنی خاصی در حجیم شدن صورت و افزایش حجم آن تاثیر بسزایی دارند. این مواد مغذی شامل ویتامین های گروه B، ویتامین های A، D و ویتامین E و همچنین منیزیم، فسفر، روی و پتاسیم است. تمام این ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای چاقی صورت در جوانه گندم به وفور یافت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد