سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

بهترین فیلم های جکی خان


بهترین فیلم های جکی چان کدامند؟ جکی چان یکی از محبوب ترین بازیگران دنیای هنرهای رزمی است و طرفداران زیادی دارد.

این بازیگر مسیر موفقیت را طی کرد و در نهایت توانست به یکی از ماندگارترین بازیگران فیلم های اکشن و رزمی تبدیل شود.

اطلاعاتی در مورد فیلم رستوران سیار

Wheels on Meals یکی از بهترین فیلم های جکی چان در سال 1984 است. این فیلم توسط سامو هونگ کارگردانی شده است. این فیلم توسط ریموند چو ساخته شده است. داستان رستوران سیار نیز توسط ادوارد تانگ و جانی لی نوشته شده است.

فیلم رستوران سیار توانسته امتیاز نسبتا خوبی را از منتقدان دریافت کند و با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شود. منتقدان این فیلم را سرگرم کننده توصیف کردند و اکشن و کمدی آن را تحسین کردند.

این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. فیلم رستوران سیار حدود 13 میلیون دلار در گیشه کسب کرد. جکی چان، سامو هونگ، یوئن بیائو، لولا فورنر، بنی ارکیدز، خوزه سانچو، هرب ادلمن و کیت ویتالی از مهم ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم رستوران سیار را در زیر می بینید: توماس و دیوید پسرعمویی هستند که یک ون فست فود را در بارسلون اداره می کنند. توماس در اسکیت برد مهارت دارد و غذا توسط او تحویل داده می شود

بعدازظهر درباره فیلم شانگهای

ظهر شانگهای یک فیلم تام دی است که در سال 2000 منتشر شد. این فیلم توسط جکی چان و جاناتان گلیکمن تهیه شده است. مایلز میلار و آلفرد گوف نویسندگان این فیلم هستند.

Noon in Shanghai نقدهای متفاوت و میانگین نمرات منتقدان را دریافت کرد. منتقدان از بازی و داستان فیلم انتقاد کردند و آن را ضعیف دیدند. از طرفی از بازی بازیگران و صحنه های هیجان انگیز فیلم تمجید کردند.

فیلم «ظهر شانگهای» عملکرد خوبی در گیشه داشت و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شد، تقریباً 99 میلیون دلار در گیشه فروخت.

جکی چان، اوون ویلسون، لوسی لیو، زاندر برکلی، والتون گوگینز و جیسون کانری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم "ظهر شانگهای" آمده است: وقایع فیلم در سال 1881 اتفاق می افتد، چون وانگ یکی از گاردهای سلطنتی چین در شهر ممنوعه است. پس از فرار شاهزاده پی-پی با کمک معلمش به آمریکا، امپراتوری چین سه نفر از نگهبانان خود و یک مترجم سلطنتی را برای بازیابی شاهزاده خانم تعیین می کند. وان که نمی تواند جلوی فرار شاهزاده خانم را بگیرد، اصرار دارد که در این ماموریت شرکت کند.

من در حال فیلمبرداری یک داستان پلیسی هستم

داستان پلیس را می توان یکی از بهترین فیلم های پرفروش جکی چان دانست. جکی چان این فیلم را بهترین فیلم اکشن دوران بازیگری خود اعلام کرد. جکی چان کارگردان و نویسنده داستان پلیس بود.

جکی چان در نوشتن تنها نبود و ادوارد تانگ او را همراهی می کرد. ریموند چو و لئونارد هو تهیه کنندگان داستان پلیسی بودند. داستان پلیس مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نقدهای خوبی دریافت کرد. منتقدان داستان فیلم را بسیار جالب و سرگرم کننده دانستند و اطمینان دادند که درام پلیسی به راحتی می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. برای دانلود فیلم جکی چان کلیک کنید.
فیلم «داستان پلیس» توانست مخاطبان زیادی را به سینماها جذب کند. این فیلم در باکس آفیس حدود 16.5 میلیون دلار فروش کرد. جکی چان، مگی چونگ، بیل تانگ، مارس و کر یوان از مهمترین بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند. موفقیت تجاری عظیم پلیس استوری منجر به تولید محصولات مختلفی شد.

معرفی فیلم پادشاهی ممنوعه

پادشاهی ممنوعه یکی از موفق ترین فیلم های جکی چان از نظر فروش است که سود زیادی نصیب سازندگانش کرد. این فیلم به کارگردانی راب مینکف ساخته شده است. کیسی سیلور نیز فیلم «پادشاهی ممنوعه» را ساخته است. داستان فیلم پادشاهی ممنوع نیز توسط جان فاسکو نوشته شده است.

این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و نقدهای متوسطی دریافت کرد. منتقدان پادشاهی ممنوعه را به خاطر گیم پلی، داستان و شخصیت هایش ستایش کردند. با این حال آنها احساس می کنند که این فیلم دارای ایرادات شخصیتی است که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

فیلم «پادشاهی ممنوع» توانست مخاطبان زیادی را روانه سینماها کند و در گیشه فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم توانست با بودجه تولیدی 55 میلیون دلاری حدود 127 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند. جکی چان، جت لی، لی بینگ بینگ، کالین چو، مایکل آنگارانو و لیو یفی از مهمترین بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند.

درباره فیلم جنایی

Crime Story نیز باید در لیست بهترین فیلم های جکی چان باشد. این پروژه توسط کرک وان کارگردانی شده است و چوا لام تهیه کننده داستان جنایی هستند. داستان این فیلم توسط تدی چان و چون چی زینگ نوشته شده است.

فیلم داستان جنایی نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و نمره متوسطی گرفت. این فیلم مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و بسیار محبوب شد. جکی چان، کنت چان، لا هانگ، بلیکی کو و کن لو مهمترین بازیگران این فیلم هستند.

فیلمی درباره مار در سایه عقاب

Snake in the Eagle's Shadow یک فیلم رزمی بسیار جالب است که قطعا شایسته حضور در این لیست است. یوئن وو پینگ کارگردان این فیلم بود. نگ سی یوئن نیز مسئولیت تهیه و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. یوئن در امر تولید تنها نبود و چن چوان نیز در این امر به او کمک کرد.

این فیلم توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و مورد تحسین آنها قرار گرفت. فیلم "مار در سایه عقاب" به دلیل بازی، کارگردانی و داستانش مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

Snake in the Eagle's Shadow پس از انتشار در سال 1978 توجه طرفداران ژانر هنرهای رزمی را به خود جلب کرد. این فیلم در باکس آفیس حدود 2.7 میلیون دلار فروخت. جکی چان یوئن سیو تین، هوانگ جونگ لی و دین شیک بازیگران اصلی این فیلم هستند.

درباره فیلم پروژه A

مجموعه فیلم های پروژه A شامل دو فیلم است که به ترتیب در سال های 1983 و 1987 اکران شدند. جکی چان کارگردانی هر دو قسمت این سریال را بر عهده داشت. صحنه های اکشن قسمت اول البته به کارگردانی سامو هونگ بود.

این فیلم به دلیل داستان سریع و سکانس های اکشن هیجان انگیزش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. برنامه فیلم در جلب توجه مخاطبان بسیار موفق بوده است. هر دوی این فیلم ها در مجموع حدود 36 میلیون دلار در گیشه فروش کردند.

جکی چان، سامو هونگ، یوئن بیائو و دیک وی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه فیلم ایفای نقش کردند.

درباره فیلم استاد به کله

استاد مست یکی از بهترین فیلم های جکی چان است که در سال 1978 منتشر شد. این فیلم توسط یوئن وو پینگ نویسندگی و کارگردانی شد. نگ سی یوان تهیه کننده Drunken Master است.

این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و مورد تحسین آنها قرار گرفت. منتقدان فیلم استاد مست را به دلیل طنز، بازیگری و داستان آن تحسین کردند. این فیلم در بخش فروش نیز موفقیت چشمگیری داشت و مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. فیلم استاد مست حدود 15 میلیون دلار در گیشه فروخت.

جکی چان، یوئن، سیو تین، هوانگ جونگ لی، کازانووا وانگ و دین شیک از جمله بازیگران مهم این فیلم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد