سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

ماشین ظرفشویی الکترونیکی: مزایا، معایب و همه چیزهایی که باید بدانید!


تغییر سبک زندگی و هماهنگی آن با تکنولوژی امروزی منجر به ظهور وسایل جدید و مدرن در آشپزخانه شده است. ماشین ظرفشویی بوش یکی از وسایلی است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اگرچه در ابتدا مردم تصور می کردند که شستن ظروف با ماشین ظرفشویی به خوبی شستن با دست نیست، اما به تدریج پس از خرید این محصول این تصور غلط از بین رفت، به طوری که امروزه بسیاری از کارگران و خانواده ها تعداد زیادی از افراد مشغول شستن ظرف هستند. یکی از اولویت های اقلام مورد نیاز آنها برای خانه خود است.

ماشین ظرفشویی انواع مختلفی دارد که نوع ماشین ظرفشویی آن چندان شناخته شده نیست، بنابراین بسیاری از خانواده هایی که خانه های کوچکی دارند به دلیل کمبود فضای کافی برای نگهداری ماشین ظرفشویی از خرید آن اجتناب می کنند. در این میان این افراد نمی دانند که ظروف رومیزی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک یا خانواده های کوچک است. به این ترتیب قصد داریم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی خود تمامی معایب، مزایا و معایبی که باید در مورد این محصول بدانید را توضیح دهیم.

ماشین ظرفشویی رومیزی چیست؟

در یک خانه اجاره ای یا یک خانه کوچک، نگهداری یا نصب یک ماشین لباسشویی ساده کاری دشوار و در برخی موارد غیرممکن است، بنابراین شما نمی توانید ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و غیره را بخرید. اولین وسیله ای که می خواهند خریدشان را به تعویق بیندازند ماشین ظرفشویی است! در عین حال این ابزار به خانم های خانه دار کمک می کند تا کارها را سریعتر انجام دهند.

شرکت های تولید کننده لوازم خانگی با در نظر گرفتن تمام محدودیت های استفاده از لوازم بزرگ ثابت شروع به تولید لوازمی کردند که قابلیت جابجایی و نصب در فضاها و آشپزخانه های کوچک را دارند. چنین محصولاتی تجهیزات نصب نامیده می شوند. ماشین های ظرفشویی شامل مدل های توکار و مستقل، در اندازه ها، شکل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و معمولا شبیه مایکروویو و اجاق های برقی هستند. این محصولات وزن سبکی دارند که جابجایی و حمل آن را آسان می کند.

ماشین ظرفشویی های رومیزی را می توان به راحتی روی کابینت یا میز قرار داد و نه کنار کابینت یا روی زمین، بنابراین برای آشپزخانه های کوچک گزینه ای عالی هستند. بنابراین، اگر در خانه اجاره ای زندگی می کنید، بهتر است به جای ماشین ظرفشویی مستقل و توکار، مدل های کانتر یا توکار خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی کانتر چگونه کار می کند؟

بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند که؛ ماشین ظرفشویی های رومیزی عملکرد خوبی ندارند و ظروف را به خوبی ماشین ظرفشویی های مستقل یا توکار می شویید، اما این طرز تفکر بسیار اشتباه است! ماشین ظرفشویی کانتر دارای موتور قدرتمند و سیستم هوشمندی است که می تواند تمامی ظروف حتی ماشین های ظرفشویی بزرگ را شسته و خشک کند.

در واقع ماشین ظرفشویی رومیزی صرف نظر از نوع و مدل آن، عملکردی ساده و بدون عارضه برای شستشوی بهینه ظرف ها دارد. وسایل نقلیه از این نوع، و همچنین مدل های ایستاده یا ساخته شده، شامل محفظه ها یا کابین هایی هستند که از ورود آب جدا شده اند. داخل این یونیت بسته به نوع و مدل ماشین ظرفشویی رومیزی یک سری بازو، بر روی بازو دستگاه اسپری آب تعبیه شده است تا با چرخش بازو، آب روی ظروف کثیف و چرب پاشیده شود. معمولاً این بازوها در بالا و پایین کابین قرار می گیرند تا آب به تمام قسمت های ظرف نفوذ کند.

شایان ذکر است در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش؛ چه نوع رومیزی، چه ایستاده و چه توکار، شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی توسط یک سیستم کنترل انجام می شود. در واقع به لطف این سیستم زمان خروج آب، مواد شوینده و آب از پمپ تخلیه قابل مدیریت و تنظیم است. جالب است بدانید که اکثر ماشین های ظرفشویی رومیزی دارای سیستم گرمایش آب اتوماتیک هستند و نیازی به اتصال دستگاه به شیر آب گرم ندارند، بنابراین آب توسط المنت های حرارتی تعبیه شده در این ماشین ها گرم می شود.

همانطور که گفتیم سیستم کنترل ورود و خروج آب به مخزن ماشین لباسشویی را کنترل و هدایت می کند. آب از طریق لوله ای داخل دستگاه وارد محفظه می شود. انتهای این شیلنگ به شیر آب خانگی متصل می شود و با روشن شدن دستگاه آب وارد لوله اسپری می شود. پس از تخلیه، آب آلوده حاصل از شستن ظروف کثیف توسط فیلتری که در ماشین ظرفشویی تعبیه شده تمیز می شود و دوباره وارد چرخه ظرفشویی در ماشین می شود. این روند تا شستن تمام ظروف ادامه می یابد.

بعد از اینکه تمام کارهای شستشو به درستی انجام شد، آب کثیف ناشی از روغن های چرب از طریق لوله های آب از جعبه دستگاه خارج می شود و اگر ماشین ظرفشویی شما مجهز به سیستم خشک کن باشد، دوباره از دستگاه استفاده می شود. عنصر حرارتی مخصوص خشک کن گرمای مورد نیاز برای خشک شدن ظروف را ایجاد می کند تا در نهایت تمامی ظروف خشک شوند و زخمی وجود نداشته باشد.
برای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-ماشین-ظرفشویی-بوش/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد