سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

چگونه باید کاربران جدید را به حساب تبلیغات اینستاگرام خود اضافه کنید؟

اگر شما در حال کار با یک تیم بازاریابی یا یک آژانس تبلیغاتی، شما ممکن است نیاز به دادن دسترسی به اینستاگرام خود را برای حساب کسب و کار آنها داشته باشید. توجه داشته باشید که برای اضافه کردن کاربران جدید به حساب کسب و کار اینستاگرام خود، باید دسترسی مدیر به صفحه فیس بوک مربوط به حساب اینستاگرام داشته باشید.
اگر شما در حال حاضر با استفاده از مدیر کسب و کار فیس بوک (که شما واقعا باید) ، در اینجا چگونه به افراد جدید ویرایش دسترسی به حساب اینستاگرام خود را :
باز کردن تنظیمات مدیر کسب و کار
به بخش "مردم" بروید و فردی را که می خواهید به حساب اینستاگرام دسترسی داشته باشد انتخاب کنید یا روی "اضافه کردن افراد جدید" کلیک کنید تا کاربران جدید اضافه شود
با کلیک بر روی "اختصاص دارایی" و انتخاب هر دو "صفحات"، "حساب های آگهی،" و یا "کاتالوگ محصول"
دارایی های خاصی را که می خواهید دسترسی به آن را به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و نقشی را انتخاب کنید
دکمه "ذخیره تغییرات" را بزنید.
دسترسی به حساب اینستاگرام
دسترسی به افراد اضافی
مجموعه بزرگی از نقش های مختلف وجود دارد که شما می توانید آن ها را به همکاران و شرکایتان واگذار کنید.
نقش صفحه فیس بوک
اعضای تیم: اگر می خواهید اعضای تیم خود را به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید، باید نقش «ویرایشگر صفحه» را به آنها اختصاص دهند.
آژانس آگهی: هنگام کار با یک آژانس تبلیغاتی که های اینستاگرام شما را مدیریت نمی کند، نقش «تبلیغ کننده صفحه» را به آنها اختصاص دهد.
هنگامی که شما راه اندازی حساب مدیر کسب و کار فیس بوک را به پایان رسانده و اعضای تیم خود را برای مدیریت حساب کسب و کار اینستاگرام خود دعوت کرده اند، همه شما تنظیم شده است.
در حال حاضر، همه شما نیاز به انجام این است ناخن هدف قرار دادن اینستاگرام خود و طراحی آگهی فیس بوک برای دریافت ROI بالا از مبارزات انتخاباتی خود را.

با مراجعه به صفحه مدیریت پیج اینستاگرام سئوسل یعنی https://seocell.ir/instagram-management/ بیشتر با مباحث مدیریت اکانت اینستاگرام آشنا شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد