سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

سیاسفید

مجله اینترنتی سیاسفید

مهاجرت به قبرس


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس euromy  به شرح زیر است:


خرید کردن

راه اندازی یک کسب و کار

تحصیل در قبرس

برای کار تماس بگیرید

کارایی مالی

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که مایل به زندگی در قبرس هستند، خرید ملک منطقی ترین و اقتصادی ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی را خودتان انتخاب کنید و اقساط بلند مدت بدون بهره تا 84 ماه را پرداخت کنید.

املاکی از آپارتمان‌های استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق‌العاده مجلل با قیمت حداقل یک سوم قیمت‌های سایر کشورهای مدیترانه‌ای از جمله جاذبه‌هایی هستند که تعداد زیادی از مردم اروپای شمالی و کشورهای روسی‌زبان را به مهاجرت کشانده‌اند. با خرید ملک به قبرس شمالی.

چه افرادی از طریق خرید ملک اقامت می کنند؟

شخصیت خریدار و زیرشاخه ها. زیر گروه های خریدار عبارتند از: همسر - فرزندان زیر هجده سال (به صورت خودکار) و مجرد بالای هجده سال با درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) و والدین. خریدار

توجه داشته باشید که اگر خواهر و برادر گیرنده بالای 18 سال سن داشته باشند، نمی توانند عضو گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال داشته باشند، می توانند پس از تحویل گرفتن اقامتگاه والدین خود (پس از تقسیم دارایی) زندگی کنند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر تنها باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک مشارکت شریک باشند اما قوانین اخذ اقامت با مشارکت متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، یک خانواده (صاحبان و جوامع فرعی) می توانند در یک ملک یا دو خواهر و برادر زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی. (به جز آفریقای جنوبی و مصر) امکان خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد. این پس از آن بود که مردم گذرنامه‌های معتبر خود را که کمتر از یک ماه از کشور مبداشان می‌گذشت به پلیس نشان دادند. پلیس قبرس شمالی سابقه جنایی این افراد را از طریق اینترپل پیگیری خواهد کرد. و در صورت نداشتن سابقه کیفری می توانند سند را دریافت کنند.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای مسکن درخواست دهد. این اقامت سالانه برای سه سال اول برگزار می شود. دو سال در سال سه تا پنج و از سال پنجم به بعد با رعایت شرایط زیر می توانید اقامت دائم شوید.

برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه پشتیبانی مالی هستید (20000 دلار برای ملک پیش خرید شده در حال حاضر و 15000 دلار برای ملک آماده در هر سال اقامت). شرایط لازم برای اقامت پنج ساله این است که او دارایی بیش از 125000 پوند داشته باشد و در 5 سال گذشته بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک نکرده باشد. اگر آماده بازدید هستید و قصد ندارید به طور دائم در قبرس زندگی کنید، باید اقامت خود را سالانه یا دو سال یکبار تمدید کنید.

یکی دیگر از شرایط لازم برای اخذ اقامتگاه ارائه نشانی رسمی محل سکونت (قرارداد اجاره یا سند ملک) و معاینات پزشکی برای اثبات عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا پس از اخذ اقامت مجاز به کار برای خرید ملک هستیم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار در قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه با جریمه سنگین و یا اخراج از کشور مواجه خواهید شد.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در موسسات تخصصی دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که تحصیلات دانشگاهی را به زبان ترکی دنبال می کنند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

امکان خرید اقساطی و اخذ وام بانکی

مهاجرت به قبرس شمالی برای راه اندازی یک شرکت

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. این یک پشتیبان عالی برای بنیانگذاران کسب و کار است و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار جذب کرده است. در قبرس .

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. در قبرس تعداد دانشجویان خارجی سه برابر بیشتر است. و با پیش بینی انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین اشتغالی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدای از این دو حوزه، هر فعالیتی که مرتبط با بازار ساخت و ساز باشد، بازار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک در قبرس شمالی روی آورده اند و پروژه های ساختمانی با سرعت و مقیاسی سریع در این کشور در حال انجام است.

اگر بخواهیم در مورد کسب و کارهایی که آینده بسیار خوبی دارند سرفصل ها را بگوییم باید اینطور بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مربوط به دانش آموزان

تعمیر گوشی موبایل

برباتی

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

تولید کابینت و مصالح چوبی

تولید سنگ های مورد استفاده در ساختمان سازی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس زندگی کنند؟

کمک های دولتی برای کارآفرینان حتی در به دست آوردن مسکن مفید است. کارآفرینان در ابتدا یک ویزای تجاری 2 ساله با همه دسته ها دریافت می کنند (شرایط برای همه انواع ساختمان ها یکسان است). سرمایه گذاران برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه کمک مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا از طریق ثبت شرکت اجازه اقامت دائم می گیریم؟

خیر، سرمایه گذار پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت می تواند برای مسکن دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید: راه اول ثبت نام در دانشگاه ها و راه دوم ثبت نام در کالج هایی است که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهند. مدارسی که دوره های کوتاه مدتی مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

دانشجو نیازی به حمایت مالی ندارد، اما همراهان بالای 18 سال او باید حمایت مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها از کلیه تسهیلات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

اخذ تابعیت قبرس از طریق استخدام

به طور کلی، ویزاهای دارای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیستند. اما کارفرمایان حق دارند برای یک کارشناس خارج از جزیره دعوتنامه کاری ارسال کنند اگر بخواهند او را در تجارت خود در قبرس بگنجانند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما نیز مسئول آن خواهد بود.

ضمناً کارفرما موظف است مبلغی (حدود 600 یورو) را در بانک به نام کارمند مسدود کند تا در صورت عدم پرداخت ویزای کاری وی، از هزینه های واریز شده در صندوق کسر شود. بانک

کارفرما موظف است حداقل مبلغ مقرر توسط وزارت کار را به عنوان حقوق به کارمند پرداخت کند و حق بیمه ماهانه کارمند را بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگر غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 18000 لیر ترکیه می باشد.

تمامی افرادی که دارای ویزای کار به عنوان کارمند هستند می توانند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهند.

اقامت قبرس با حمایت مالی

ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. چنین ویزاهایی ممکن است باطل شوند. ویزای یک ساله در حال حاضر از طریق تمکن مالی در دسترس است. بودجه باید بیش از 25000 دلار باشد. حالا هر بانکی در دنیا متقاضی را می پذیرد که بتواند ثابت کند حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد. اما با توجه به تجربه، بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از آن ها تاییدیه مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت نئون در بانک مسدود بوده و پس از دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

افراد دارای امکانات می توانند برای ویزای یک ساله در رده خود درخواست دهند و هیچ هزینه اضافی برای دسته مورد نیاز نیست. (کلاس ها بخشی از سیستم مسکن هستند).

همه افرادی که از این طریق اجازه اقامت دریافت می کنند مانند سایر اشکال اقامت از مزایای دولتی رایگان بهره مند می شوند.

هزینه اقامت در قبرس شمالی یورومای  به دلیل ضعف مالی مانند سایر کشورها سرمایه انباشته نمی کند و فروش شهروندی به مهاجران برای حفظ ثبات این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است بر خلاف قبرس جنوبی که پس از حداقل 5 سال پاسپورت خود را می فروشد و در مرحله اول جای خود را به کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد